MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 listopada 2012

Zakupy w Pepco

Lubicie robić zakupy w Pepco? Ja wpadam tam bardzo rzadko ale zobaczcie co mi się udało upolować w zeszłym, tygodniu:
bardzo ładne haczyki, które wykorzystałam do powieszenia ręczników (kupiłam 4 szt po 9,99 zł):



 biały ceramiczny dzbanek do herbaty:
oryginalne papcie:


W czwartej jak wróciłam z pracy czekała na mnie miła niespodzianka. Przyszła do mnie przesyłka od Moniki a w niej fantastyczny dżem dyniowy. Słoik z dżemem był pięknie opakowany w koszyczek z papierowej wikliny:)) Bardzo dziekuję Monice za tak pyszna przesyłkę:)))))))


Spokojnego tygodnia:))


23 komentarze:

  1. Kasiu, piękne wieszaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu super zakupy! ja też wpadam do Pepco i coś tam wygrzebie :)ja też zostałam obdarowana przez Monikę :)))Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Pepco, też coś zawsze wynajdę :)).Wieszaczki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oi Kasia, lindas aquisições! Os cabides são lindos. E o bule de cerâmica, um mimo!
    Gostei das sapatilhas de porquinha. Minha filha iria amar ganhar uma dessas...
    Beijos e obrigada pela visita no meu blog.
    Tenha uma linda semana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udane zakupy, wieszaczki bardzo przypadły mi do gustu.:)
    Kasiu pod moim wczorajszym postem zostawiłam Ci wiadomość:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami i ja wpadam do Pepco, mozna cos fajnego kupić, a wieszaczki są sliczne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pepco to taki sklep, gdzie czasem można dostać coś ładnego:0 Niespodzianka przemiła:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj lubię takie drobnostki, które nadają pomieszczeniu przyjemny klimacik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wieszaki świetne i świetna cena :)
    Dżemik hm... na pewno pycha.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię odwiedzać ten sklep. Nawet niedawno się tam wybrałam. Oczywiście podobało mi się kilka rzeczy, ale głos w mojej głowie "gdzie to postawisz, nie jest ci to potrzebne" był silniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no papucie mnie rozwaliły ...;) są cudowne muszę chyba zatankować samochód i pojechać do Pepco na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oi amiga,
    Achei lindo os cabides, e os chinelos muito fofos...ótimas compras!
    Tenha uma linda semana!
    bjus!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oi Kasia,
    Amei o pendurador, o bule e a capa do potinho...
    Tenha uma linda semana..
    beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  14. Oi Kasia,
    Amei o pendurador, o bule e a capa do potinho...
    Tenha uma linda semana..
    beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupy bardzo udane, wszystko obłędne, no i z pewnością będzie służyć;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Agradecendo pela visita.
    A almofada é mais linda ao vivo, a foto não está como ela é...rss

    Um abraço, Kasia, e uma ótima semana...
    Bj

    OdpowiedzUsuń
  17. Udane zakupy. Prezent super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciapki są super zabawne. Wieszaki również strasznie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo udane zakupy. U mnie nie ma sklepu Pepco, ale byłam raz i zauroczył mnie tymi drobiazgami, aż zazdroszczę.
    Fajna taka słodka przesyłka, a ubrana slicznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zakupy :) Ja tylko kilka razy byłam w Pepco, ale za każdym udało mi się coś ciekawego stamtąd przytargać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zakupy , ja nie wiedziałam co to Pepco ,,, i tam takie cuda :) Pozdrawiam - wykrawaczka rzepy .

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, wieszaczki są cudowne!!! Mam pytanie, czy one się mogą powtórzyć w asortymencie Pepco ? Ni znam zasad marketingowych tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Myslę,że moze jeszcze sie powtórzą:))

    OdpowiedzUsuń