MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 1 marca 2012

Filmy na podstawie powieści Nory Roberts

Jako,że jestem zagorzałą czytelniczką powieści Nory Roberts szukam cały czas filmów, jakie ukazały się na podstawie jej książek.
 Mam tylko jedną zasadę: najpierw czytam książkę dopiero później biorę się za oglądanie filmu. Myslę,że niektóre filmy ukazały się pod innymi tytułami niż książki i dlatego tak ciężko je odnaleźć.

Poniżej prezentuję listę filmów, które do tej pory udało mi sie obejrzeć:

*Niebo Montany- ulubiony
*Angels Fall
*Noc na bagnach Luizjany
*W samo południe
*Zorza polarna
*Triumf pamięci
*Sanktuarium -ulubiony
Cały czas szukam filmu "Więzy krwi" ale niestety jak dotąd nie udało mi sie go obejrzeć( ksiązką byłam po prostu zachwycona :-))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz