MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 13 marca 2012

Hiacynty z mojego ogródka






Hiacynty najlepiej sadzić w dużych grupach - nie tylko pięknie się wtedy prezentują, ale otacza je chmura intensywnego zapachu. Nadają się także do skrzynek i donic.
Uwielbiam te kwiaty  ze względu na ich piekne kolory i niesamowity zapach.
Od momentu kiedy przeprowadziłam sie do domu z ogrodem (niewielkim) zawsze sadzę rośliny cebulowe.  Zdjęcia,które zamieściłam w tym poście pochodzą co prawda z zeszłego roku ale mam nadzieję,że w tym moje kwiatki też tak pieknie zakwitną :))

2 komentarze:

  1. Przepiekne hiacynty i juz sobie wyobrazam ten zapach. :) A zdjęcie na banerku na twoim blogu tez pochodzi z twojego ogródka?
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecie na banerku Dorotko zostało zrobione w ubiegłym roku, w domu który pozostał po mojej babci na wsi, a którym ja się opiekuję i gdzie staram się zaglądąć jak najczęściej.

    OdpowiedzUsuń