MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 25 marca 2012

Nauka szydełkowania

Nauczyłam się szydełkować jakoś w czwartek tzn.nauczyłam się absolutnych podstaw i do tego aby zrobić własnoręcznie choćby najprostszą serwetkę jeszcze mi daleko.
 Niestety uczę się sama z kursów zamieszczonych w internecie więc jest mi trochę trudno ale nie poddaję się:))
Co prawda z braku czasu na razie nauczyłam się tylko robienia  słupków, półsłupków, słupków podwójnych i kratki no ale mam nadzieję,że starczy mi zapału i nauczę się jeszcze czegoś więcej.
A oto moje początki:







Tak sobie myślę,że chyba na razie muszę jeszcze popracować nad poprawieniem tego co umiem i nie ma sensu uczyć się nowych rzeczy.
Szydełko wciąga okropnie i najchętniej cały czas bym się uczyła ...no ale doba ma tylko 24 godziny:))