MOJE SANKTUARIUM

MOJE SANKTUARIUM

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 lipca 2014

107

Dzisiaj obiecany 2 tygodnie temu post o przepięknym miejscu, w którym spędziłam długi weekend czerwcowy.
Jest to bardzo urokliwe miejsce w Gajówce koło Jeleniej Góry i Szklarskiej Poręby:) Otoczenie to góry, łąki i tak zwany święty spokój. Gajówka to bardzo spokojna wieś a Smocza Chata to pensjonat w całości zbudowany z naturalnych materiałów takich jak kamień i drewno.  Pokoje urządzone są bardzo gustownie ,  podłogi są drewniane  tak samo jak wszystkie meble.W ogrodzie znajduje się sauna do dyspozycji gości a obejścia pilnuje Szatan (owczarek niemiecki) o bardzo łagodnym usposobieniu. 21 lipca wracam do Gajówki na mój tygodniowy urlop:))















I Szatanek:))



Z góry przepraszam,że tak mało ostatnio do was zaglądam ale czasu u mnie jak na lekarstwo. Mam nadzieję,że na wakacjach odrobię wszystkie zaległości:))

15 komentarzy:

  1. Me parece um lugar bem aconchegante mesmo amiga.Imagino que voltou de lá com vontade de fazer mais artes com as agulhas e linhas?! :)) Feliz terça.Beijo.Valéria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Surowe drewno w prostych wnętrzach, przy białych ścianach wygląda przepięknie! Wakacyjnie baw się dobrze i korzystaj z uroków lata zamiast spędzać czas przy komputerze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj już coraz częściej właściciele pensjonatów dbają nie tylko o własny portfel, ale także o dobre samopoczucie swoich gości, czego dowodem są Twoje wrażenia z tego pięknego miejsca. Życzę wielu takich udanych wyjazdów:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji, w takim miejscu na pewno dobrze odpoczniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:) dawno mnie tu u Ciebie nie było:) Przepiękne miejsce, lubię takie klimaty! Wspaniałego wypoczynku Ci życzę:) wracaj zadowolona i w pełni sił twórczych:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne wnętrza. Lubię tzw. święty spokój i ładne widoki.
    Piesek wygląda bardzo sympatycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko wypoczywać w takim super otoczeniu....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze miejsce. Wypoczynek na pewno miałaś wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochote sie tam wybrac, naprawde. A te okolice-moje najulubiensze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Que lugar lindo..inspirador.
    Beijos, querida Kasia. Feliz semana para você.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urokliwe miejsce, wypoczynek na pewno był udany

    OdpowiedzUsuń
  12. W pięknym miejscu byłaś Kasiu , bardzo podoba mi się. Klimatycznie , ciepło i gustownie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń